آخرین اخبار
کد مطلب: 126225
ماموريتمان خدمت‌گزاري است/ آمادگي سپاه براي مقابله با ويروس منحوس
تاریخ انتشار : 1398/12/11 10:12:26
نمایش : 614
فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم(ع) گفت: هر زماني که مديران مربوطه تصميم بگيرند همه امکانات و تجهيزات سپاه از جمله بسيج جامعه پزشکي، درمانگاه‌هاي سپاه، گروه‌هاي جهادي، تجهيزات خودرويي و ... براي مقابله با اين ويروس منحوس آماده است.
به گزارش سلام لردگان؛ سردار علي‌محمد اکبري در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به ماموريت سپاه پاسداران، گفت: ماموريت اصلي پاسداران انقلاب، خدمت‌گزاري به مردم و آرزويشان فدا شدن در راه آرمان‌هاي اين مردم است و اين خدمت‌گزاري مرز و محدوديتي ندارد و هرجايي که قانون اجازه دهد يا دستگاه‌هاي دولتي کمکي بخواهند، مي‌توانند روي کمک سپاه حساب کنند.

فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم(ع) ادامه داد: در يک سال گذشته که کشور به حوادث و بلاياي طبيعي متعددي گرفتار شد، سپاه پاسداران و نيروهاي بسيج از آغازين ساعات ابتدايي حادثه در صحنه حضور داشتند و انجام وظيفه کردند.

وي با اشاره به وقوع سيل در ابتداي سال جاري توضيح داد: نيروهاي سپاه حضرت قمربني هاشم(ع) هم‌پاي دستگاه‌هاي ديگر در کنار مردم سيل‌زده خوزستان حضور داشتند و يکي از بحران‌هايي که به خوبي در گرماي خوزستان مديريت شد موضوع پيشگيري از بيماري‌هاي مسري بود.

اکبري با اشاره به شيوع بيماري کرونا در برخي از استان‌هاي کشور، توضيح داد: طبق گزارشات مسؤولان خوشبختانه تاکنون موردي از اين بيماري در استان مشاهده نشده و وضعيت استان سفيد است، اما با اين حال از همان روزهاي ابتدايي شيوع اين ويروس در کشور اعلام آمادگي خود را براي کمک در اين خصوص به مديران اعلام کرده‌ايم.

وي با اشاره به ظرفيت‌هاي معاونت بهداشت و درمان سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع)، توضيح داد: هر زماني که مديران مربوطه تصميم بگيرند همه امکانات و تجهيزات سپاه استان از جمله بسيج جامعه پزشکي، درمانگاه‌هاي سپاه، گروه‌هاي جهادي، تجهيزات خودرويي و ... براي مقابله با اين ويروس منحوس آماده است و به طور ويژه در اختيارشان قرار مي‌گيرد.

انتهاي پيام/3339/م

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس